Mystery Shopping

Mystery Shopping

Každý projekt po svém rozjezdu přinutí podnikatele zapojit do své myšlenky i další osoby, a ti se ve většině případů stávají zaměstnanci. Je velikým štěstím každého majitele firmy mít ve firmě tým lidí, na které se může stoprocentně spolehnout a mít jistotu, že podnik funguje naprosto stejně, když je sám přítomen, jako když se věnuje činnostem mimo firmu. A například takové informace přinese dobře provedený mystery shopping.

Máte-li zájem o své zákazníky, chcete vědět, jak vnímají Váš sortiment, prostředí, zaměstnance, a zda mají důvod znovu nakoupit právě u Vás, je služba mystery shoppingu tím správným zdrojem dat. Výsledky dávají ve výsledném reportu nejen zpětnou vazbu, ale zároveň naznačují každému podnikateli vhodnost dalších kroků v jeho podnikání a novinek.

Jaký je tedy postup?

V první fázi Vám dle Vašeho druhu podnikání nabídneme seznam témat, potažmo dotazů, ze kterých Vám mystery shopping může přinést zajímavé informace.

V kombinaci s požadovaným počtem mystery shopperů a plánu realizace vznikají podklady pro výpočet ceny za tuto službu. Po jejím schválení dochází k samotné realizaci.

Dalším krokem je vyhodnocení získaných dat a předání reportu podnikateli. Součástí reportu je nejen samotná provedená analýza, ale i doporučení na eliminaci případných zjištěných negativ.

Mystery shoppeři

Snažíme se zachovávat reálné prostředí co nejpodobnější Vašemu provozu, a to odpovídá práci s našimi mystery shoppery a pravidla pro jejich práci. Získáváme tak velmi reálná data od běžného zákazníka bez ohledu na jeho záměr při mystery shoppingu.

Dbáme na bezpečnost

Údaje o mystery shopperech zůstávají pod naší ochranou, stejně tak, jako zjištěné výsledky. Tyto jsou předávány pouze zadavateli zakázky.

Zaujali jsme Vás? To nás těší. Napište nám, případně zavolejte (+420 775 553 310 ) pro konkrétní specifikaci mystery shoppingu Vašeho podnikání.