Jak to vidí zákazník

Jak to vidí zákazník

Obchodník v dnešní době používá mnoho způsobů k ovlivnění chování zákazníka, samozřejmě směrem k vyššímu obratu.

Dnes je běžná například hudba v obchodních centrech. Na to je již zákazník zvyklý a ani nepřemýšlí o možném významu právě produkovaných zvuků.

I z takového obchodního centra odchází zákazník s nějakými pocity. Přemítá, co viděl, slyšel, cítil, čím se inspiroval pro další nákupy, případně v mysli probírá o čem a jaké byli rozhovory s obsluhou, a mnoho dalšího. Nejde pouze o ty pozitivní, ale také o negativní vlivy, které ho v minulých chvílích potkaly. Tyto pocity se ještě minimálně jednou vracejí, a to při vybalování byť jen jediného nakoupeného zboží.

Také Vás během toho krátkého příběhu napadlo mnoho věcí, kterými je takový zákazník ovlivněn, zda se k obchodníkovi vrátí provést další útratu?

Cena je samozřejmě nejběžnějším a nejsnazším artiklem pro manipulaci s pocity zákazníka, ale není zdaleka jediným.

Velmi pozorně sledujeme faktory, které ovlivňují zákazníka při jeho volbě, kde a co nakoupí a to je jedním ze základních kamenů našich mystery shoppingů.

Zjistěte i Vy, jak zákazník vnímá Vaši provozovnu a co ho pozitivně, případně negativně ovlivňuje.

Napište nám, případně zavolejte (+420 775 553 310 ) pro konkrétní specifikaci mystery shoppingu Vašeho podnikání.