Idea projektu SEMDI

Idea projektu SEMDI

Samotná myšlenka o projektu SEMDI pochází zhruba z roku 2012. Vychází z portfolia služeb pro podnikatele, které jim v globálním pohledu dávají k dispozici několik nástrojů. Tyto nástroje mají společný cíl, a tím je zvýšení obratů obchodníka.

Jak si můžeme dovolit tvrdit, že obchodníkovi dokážeme zvednu obraty?

Jednotlivé tzv. marketingové nástroje které obchodníkům dáváme k dispozici jednotlivým podnikatelům buď práci zjednodušují, zefektivňují a nebo jim pomáhají pečovat o zákazníky. Jak známo, spokojený zákazník se k obchodníkovi vrací.

Mystery Shopping

Jedním z nástrojů je právě Mystery Shopping, tedy česky přesněji fiktivní nákup. Cílem není přímo prodej zboží nebo služeb ale získání poznatků o způsobu prodeje a jeho reakce na zákazníka. Z takových dat, která má podnikatel k dispozici může pak vycházet v dalších plánech o provozu a způsobu svého podnikání obecně.

Pokladna EET

S nástupem EET jsme upravili vlastní produkt Pokladna a rozšířili jej o komunikaci s portálem daňové správy. Obchodníky jsme tedy bezproblémově provedli aktivací EET a nabídli jim možnost využívat tento náš produkt k jejich plné spokojenosti. V čem je naše pokladna jiná? Například tím, že máme možnost tento produkt upravovat dle přání obchodníků a reporty připravovat přímo dle požadavků jednotlivých účetních.

WWW stránky

Dnes už standard každého podnikatele. Kdo nemá web, jako by nebyl… No, ale to že existuje, ještě neznamená, že přináší zisk :). Proto obchodníkům nabízíme tvorbu, případně převezmeme správu jejich webu.

E-shop

Obraty e-shopů obecně stále zásadně stoupají, a obchodníků,kteří prodávají zboží pomocí internetu stále přibývá. Na druhé straně přibývá i zákazníků, kteří volí pohodlnější verzi nakupování. E-shopy připravujeme od registrace domény, nastavení služeb, přes základní povinné údaje až po tvorbu skladových karet. Pokud již e-shop již máte, pomáháme s jeho úpravami.

Propagace a brand

Mít značku ještě neznamená, že je v povědomí zákazníků.
A přestože je dnes doba elektronická, zdaleka ne pro všechny zákazníky je elektronická forma ta oslovující. Proto jdeme v propagaci značky obchodníka dále, a to do reálného prostoru.
Vlastníme technologii termotransferového a digitálního tisku tedy tiskneme na velikou paletu předmětů či textilu.
Druhou částí podpory v této oblasti podporuje náš řezací plotter, a ten nabízí obchodníkům tvorbu různých nápisů, cedulí či polepů na výlohy prodejen, auta či výrobu směrových tabulí.

Pokud Vás zaujal kterýkoli z našich marketingových nástrojů, pošlete nám mail na info@semdi.cz nebo nám napište přes kontaktní formulář